joi, 21 noiembrie 2013

Noutati de la SchmartBoard

Despre produsele celor de la SchmartBoard am mai discutat in acest blog, atunci cand mi-au trimis un pachet SchmartBoard for Arduino.

Intre timp, in perioada in care am fost ocupat cu alte probleme, am mai primit de la ei pentru testare o placa de dezvoltare Cypress ARM® Cortex™ - M3 PSoC 5LP, despre care nu am ajuns inca sa scriu...

Ieri am primit pentru testare un set compus din 50 de fire de conexiune (jumper wires) cate 10 colorate rosu, negru, alb, galben si albastru, precum si 5 barete de pini (headers), pe care il vedeti in imaginea de mai jos.



De mentionat ca firele sunt de foarte buna calitate, 7" lungime, 28AWG, UL1007, 80 grade C, 300V, iar conectorii mama sunt auriti si nu ocupa mult loc cand sunt asezati mai multi, unul langa celalalt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu